Premiery

Dzięki nowej wersji "Seksu w wielkim mieście" powstała limitowana kolekcja kultowej torebki Fendi

Dzięki nowej wersji "Seksu w wielkim mieście" powstała limitowana kolekcja kultowej torebki Fendi
Fot. East News

Marka Fendi we współpracy z gwiazdą "I tak po prostu..." stworzyła limitowaną wersję słynnej. Eksperci przewidują, że nowa torebka Fendi zrobi furorę!

Kultowy serial "Seks w wielkim mieście" oraz dwa filmy kinowe o tym samym tytule miały zaskakująco silny wpływ na swoich fanów. Oprócz godnego uznania podkreślenia wagi kobiecej przyjaźni czy wartości feministycznych, "Seks w wielkim mieście" spopularyzował też kilka produktów, co przełożyło się bezpośrednio na wzrost ich sprzedaży.

Dzięki obsesji głównej bohaterki serialu na punkcie butów, na popularności zyskały takie marki jak Jimmy Choo, Manolo Blahnik i Louboutin, a jak donosi "New York Post" – sprzedaż modelu wibratora, który uwielbiała Charlotte wzrosła aż o... 300 procent. Kultowemu serialowi wiele zawdzięcza także marka Fendi. W 2000 roku, w przedostatnim odcinku trzeciego sezonu "Seksu w wielkim mieście" grana przez Sarah Jessikę Parker Carrie zostaje okradziona z pierścionka, zegarka, butów i torebki. Kiedy rabuś żąda oddania tej ostatniej, zszokowana Bradshaw: – To jest Baguette. 22 lata później ten sam model torebki Fendi pojawia się w kontynuacji "Seksu w wielkim mieście"  – "I tak po prostu...".

Fendi Baguette – wielki powrót gwiazdy

Powrót ikonicznej torebki Carrie Bradshaw nie umknął ani redaktorom mody, ani fanom serialu. Pojawienie się w trzecim odcinku "I tak po prostu..." obszytej fioletowymi cekinami torebki Fendi wywołało spore zamieszanie. Torebka Fendi pochodząca z kolekcji jesień-zima 1999/2000 przede wszystkim uruchomiła olbrzymie zainteresowanie marką i modelem Baguette. Według niektórych źródeł wyszukiwanie tej torebki w Google wzrosło aż o 150 procent. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by And Just Like That... Costumes (@andjustlikethatcostumes)

Fendi Baguette została zaprojektowana w 1997 roku przez Silvię Venturini Fendi – wnuczkę założycieli marki, Edoardo and Adele. Baguette  to jedna z tak zwanych it-bags, czyli kultowych torebek, do których zalicza się między innymi Chanel 2.55,  Hermès Birkin czy Dior Saddle. Inspiracją do stworzenia tego modelu torebki miały być Francuzki dyskretnie trzymające pod pachą zakupioną przed chwilą bagietkę.

Oryginalna Baguette miała jeden pasek i jedną klapę, ale prawie co sezon Fendi proponuje nową odsłonę swojego najpopularniejszego modelu torebki. Od czasu, kiedy Baguette pojawiła się w "Seksie w wielkim mieście", kupiło ją ponad milion ludzi. W 2019 roku marka Fendi znowu postanowiła poszukać wsparcia u głównej bohaterki serialu, a dokładnie – grającej ją Sarah Jessiki Parker. Gwiazda "Seksu w wielkim mieście" wystąpiła w zabawnej reklamie, w której można ją usłyszeć mówiącą: – To nie jest torebka, to Baguette.

Podejrzewamy jednak, że ta udana kampania z 2019 roku nie będzie mogła się równać z sukcesem, który marce Fendi zapewni emisja dziewiątego odcinka serialu "I tak po prostu...". W przedostatnim odcinku pierwszej serii nowej odsłony słynnego "Seksu w wielkim mieście" można bowiem zobaczyć efekty wyjątkowej współpracy Fendi i Sarah Jessiki Parker. W tym odcinku pojawia się bowiem nowa wersja Baguette z limitowanej kolekcji

2300738_5875585_8107x5416
W 9. odcinku serialu "I tak po prostu..." pojawia się torebka Fenfi Baguette z limitowanej serii.
Źródło: Mat. prasowe

Nowa Baguette jest gęsto obszyta dużymi, cekinami w kolorze fuksji, doczepia się do niej krótki pasek, dzięki któremu można ją nosić na przedramieniu lub pod pachą, albo dłuższy pasek umożliwiający założenie jej na ramię na skos. Ten niezwykły model torebki Fendi trafi do sprzedaży w połowie lutego i będzie kosztował 4300 dolarów, czyli prawie 17500 zł.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również