artykuł sponsorowany

#modanawroclaw - Influencer @Lukebook.pl w stylowej sesji zachęca do odwiedzin Wrocławia

#modanawroclaw - Influencer @Lukebook.pl w stylowej sesji zachęca do odwiedzin Wrocławia
Fot. Materiały partnera

Moda na Wrocław trwa od lat! Ponad 5 milionów turystów odwiedza każdego roku stolicę województwa dolnośląskiego. Teraz miasto, które aktywnie działa w mediach społecznościowych, startuje z kampanią #modanawroclaw. Do projektu został zaproszony wielbiciel Wrocławia i pasjonat mody – Łukasz Kędzior znany w sieci jako @lukebook.pl. W wyjątkowej sesji modowej influencer pokazuje niezwykłe zakamarki Wrocławia i stylizacje, które oddają charakter odwiedzanych miejsc. 

Wrocław jest zdecydowanie jednym z najbardziej „instafriendly” miast w Polsce. Na każdym rogu znajdują się niezwykłe zabytkowe budowle, które przeplatają się z architekturą nowoczesną. Miasto położone nad Odrą słynie z ponad 100 mostów, które są charakterystyczne dla zabudowy Wrocławia. To również miasto artystów- trafisz tu na ciekawe instalacje, wystawy czy happeningi. Piękno miasta można podziwiać na profilu na Instagramie @wroclaw_official , który śledzi ponad 115 tysięcy obserwatorów oraz koncie @visitwro.

grzegorz_pastuszak--5

Dziś Wrocław zaprasza kreatorów mody i stylistów do inspirowania się miastem, odkrywania jego potencjału i traktowania go jako inspiracji do autorskich kreacji. W kampanii #modanawroclaw influencer Łukasz Kędzior - @lukebook.pl został poproszony o przygotowanie swojej interpretacji jesiennych trendów w nawiązaniu do najpiękniejszych miejsc Wrocławia, o to, by w projektach oddać ducha miasta.

grzegorz_pastuszak--11

Sesja zdjęciowa #modanawroclaw odbyła się w najatrakcyjniejszych miejscach Wroclawia, a są nimi m.in.: Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i śniadaniownia „Bułka z masłem” oraz bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego. 

grzegorz_pastuszak--12

Moda była tylko uzupełnieniem pięknej wrocławskiej architektury. Podstawę stylizacji stanowiły zarówno ubraniach i akcesoriach światowych domów mody, np. Balenciaga, Dior, Alexander Mc Queen, Bottega Veneta czy Nick Foquet, a także popularnych marek, np.  Ecco.

grzegorz_pastuszak--9

Wkrótce na Instagramie @lukebook.pl, Instagramie @wroclaw_official, @visitwro zostanie ogłoszony konkurs, w którym można będzie wygrać wyjazd dla dwóch osób połączony ze zwiedzaniem Wrocławia i sesją zdjęciową w klimacie świątecznym. Zadanie konkursowe to przygotowanie stylizacji i pokazanie swojej interpretacji hasła #modanawroclaw.

grzegorz_pastuszak--13

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również